ENGLISH

Who we are?

Lost-luggage.it is the courier who takes care of the return of your baggage, it is an external company that does not work within the airport reality

Where is my baggage?

As a courier, we can only help you with baggage that has already arrived at the reference airport and has already been handed over to us by the customs offices.*

Once processed by the customs office, how long does it take for luggage to get home?

As soon as we collect your luggage from the airport we will contact you to give you information regarding the delivery

Will the driver contact me in advance to arrange the delivery?

Our drivers usually contact passengers 15/20 minutes before arriving at the agreed address

Can my baggage be collected from the porter’s lodge or any reception?

Yes, no problem. The only important thing is that the luggage is collected by a natural person (if you are staying at the hotel, remember to ask the reception to be notified as soon as it has been delivered)

* You can verify the status of your report on our website www.emirates.com by typing in your file reference number and your surname by clicking on the following link

ITALIANO

Chi siamo?

Lost-luggage.it è il corriere che si occupa della restituzione del vostro bagaglio, è un azienda esterna che non lavoro all’interno della realtà aeroportuale

Dov’è il mio bagaglio?

In quanto corriere, possiamo aiutarVi solo per bagagli già arrivati all’aeroporto di riferimento e già consegnati a noi dagli uffici doganali.*

Una volta processato dall’ufficio doganale quanto ci mette il bagaglio ad arrivare a casa?

Appena ritireremo i bagagli dall’aeroporto vi contatteremo per darVi informazioni riguardanti la consegna

L’autista mi contatterà in anticipo per concordare la consegna?

I nostri autisti sono soliti a contattare i passeggeri 15/20 minuti prima di arrivare presso l’indirizzo concordato

il mio bagaglio può essere ritirato dalla portineria o l’eventuale reception?

Si, senza nessun problema. L’unica cosa importante è che il bagaglio venga ritirato da una persona fisica (qualora foste in hotel ricordatevi di chiedere alla reception di essere avvisati non appena effettuata la consegna)

* Se avete viaggiato con Emirtes Potete verificare in ogni momento lo stato della Vostra pratica sul nostro sito www.emirates.it inserendo il codice della pratica ed il Vostro cognome cliccando su questo link